Page 5 - Konstrukcje Stalowe Nr 136
P. 5

Szanowni Państwo,

listopad to tradycyjnie od wielu lat czas na spotkanie Członków Stowarzyszenia i jego Sympatyków na konferencji w Mikołajkach. W tym roku przed-
miotem naszego zainteresowania stały się media i portale społecznościowe (social media). Termin ten odnosi się do społecznych środków przekazu,
opartych na łatwo dostępnych technologiach informatycznych. Całym społecznościom, firmom, korporacjom jak i poszczególnym obywatelom social
media dostarczają innowacyjnych narzędzi do skutecznej, taniej i szybkiej komunikacji. Coraz więcej firm i ich szefów zdaje się dostrzegać ogromny
potencjał, jaki dają takie portale jak Facebook, Linkedin i inne. Portale te wykorzystywane są przez organizacje nie tylko jako kanał komunikacji czy
sieć, dzięki której pracownicy mają możliwość pozostawania w kontakcie, ale także jako narzędzie budujące wizerunek i zaangażowanie pracowników.

Jednym z celów konferencji jest zwrócenie uwagi kadry zarządzającej firmą, iż portale i media społecznościowe z racji swoich właściwości (o których
będzie mowa w referatach) dokonują fundamentalnej zmiany w wielu obszarach życia społecznego, gospodarczego i biznesowego i będą pełnić coraz
większą rolę w procesach zarządzania firmą, pracownikami i jej wizerunkiem.
Świadome i innowacyjne organizacje zdają sobie sprawę z tego, że nowe pokolenie wchodzące na rynek pracy traktuje serwisy i media społecznościo-
we jako narzędzie pracy. Wdrożenie tych narzędzi do systemu zarządzania w firmie pozwala na:

    •• szybszą komunikację między różnymi jednostkami i poszczególnymi pracownikami;
    •• szybszy dostęp do poszukiwanych informacji i związana z tym oszczędność czasu;
    •• dostęp do wiedzy bez względu na lokalizację użytkowników;
    •• usprawnienie procesów biznesowych;
    •• podnoszenie kwalifikacji dzięki wsparciu aplikacjami e-learningowymi.

Szanowni Państwo,

doceniając siłę i potęgę mediów i portali społecznościowych uważam, że nie ma już odwrotu od ich obecności w życiu gospodarczym firm. Najważ-
niejsze jest określenie ich wartości dla organizacji oraz ukierunkowanie działań pracowników w taki sposób, aby zwiększyć ich wydajność w realizacji
celów firmy.

W toku konferencji chcemy wspólnie zastanowić się i poszukać odpowiedzi na następujące zagadnienia:
    •• jaki jest wpływ mediów społecznościowych na realizowanie procesów gospodarczych
           i zwiększenie efektywności organizacyjnej firmy,
    •• w jaki sposób technologie społecznościowe wspierają budowanie relacji biznesowych we-
           wnątrz firmy i z partnerami zewnętrznymi,
    •• w  jakich obszarach działalności przedsiębiorstwa budowlanego innowacyjne technologie
           społecznościowe są najbardziej przydatne,
    •• jak w pełni wykorzystać urządzenia mobilne dostępne na rynku,
    •• jaki jest wpływ technologii społecznościowych na mobilność i wyzwolenie aktywności pra-
           cowników.

W przygotowanych prezentacjach i referatach wskażemy na potrzebę zastanowienia się, czy obecne struktury organizacyjne są zdolne do asymilacji
ogromnej ilości wiedzy płynącej z mediów społecznościowych, ich analizy i wykorzystania z pożytkiem dla funkcjonowania firmy.

                                                                                                                  mgr Janusz Zaleski EurBE
                                                                                                                 Wiceprezes Zarządu PSMB

                      PROJEKT LEONARDO DA VINCI

                           Numer: 2013-1-PL1-LEO05-37525

                                               01.12.2013–30.11.2015

ARCW – Health and safety procedures for curtain walls within the use of Augmented Reality Technology
            Procedury bezpieczeństwa przy montażu ścian osłonowych wspomagane technologią AR

             Międzynarodowa Konferencja Menedżerów Budownictwa
                      EDUKACJA MENEDŻERSKA BUDOWLANYCH

„Innowacyjne technologie, portale i media społecznościowe – jako element
                nowego modelu zarządzania w przedsiębiorstwie”

Organizator Konferencji:	  Partner Konferencji:
Polskie Stowarzyszenie 	   Wydział Inżynierii Lądowej
Menedżerów Budownictwa 	   Politechniki Warszawskiej

20 listopada 2015 r., Mazurskie Centrum Kongresowe, Hotel „Gołębiewski”, Mikołajki, ul. Mrągowska 34

Szczegółowe informacje dot. konferencji znajdziecie Państwo na stronie www.psmb.pl
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10