Page 21 - Konstrukcje Stalowe Nr 127
P. 21
Nasi klienci często wyrabiają sobie zdanie o naszej ojczyźnie właśnie po- przez pryzmat wysokiej jakości naszych produktów i usług – stwierdza Marek Kotarba. I dodaje: Poza Polską, gdzie mieści się największy zakład produkcyjny w Grupie, oddziały STACO mieszczą się także w Holandii (tu również ma miejsce produkcja) oraz Belgii, Niemczech i Wielkiej Brytanii (w tych krajach znajdują się biura handlowe). Niepołomicka fi rma cieszy się dobrą kondycją. Jej oferta ma kom- pleksowy charakter, fi rma nie tylko produkuje, ale także służy radą w doborze optymalnego dla klienta produktu. Dysponuje wiedzą o najnowszych trendach i rozwiązaniach w oparciu o swe wieloletnie doświadczenie a także liczne kontakty z uczelniami i biurami projek- towymi. Cenna jest również wymiana informacji pomiędzy członka- mi Grupy Kapitałowej. Wielokierunkowy marketing STACO Polska ma profesjonalnie opracowaną grafi cznie i prowa- dzoną stronę internetową, co obecnie ma istotne znaczenie w trafi a- niu do potencjalnych klientów. Wydaje kompetentnie redagowane (treść, ilustracje) foldery i katalogi. Uczestniczy w licznych targach i imprezach wystawienniczych; co roku jest obecna na Międzynaro- dowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu czy Międzynarodowych Targach Budownictwa Drogowego AUTOSTRADA POLSKA w Kielcach, a jeśli chodzi o imprezy zagraniczne to ostatnimi laty była w Belgradzie, Sofi i, Zagrzebiu i Moskwie, a wkrótce również w Istambule (obecność na nich jest kosztowna, ale bardzo efektywna, stwarza np. świetną okazję do podtrzymania kontaktów z istniejącymi klientami, przeprowadzenia z nimi rozmów w jednym miejscu i czasie). Nierzadko się zdarza, że poprzez obecność na targach nawiązywane są kontakty z osobami czy fi rmami (handlowymi bądź handlowo-pro- dukcyjnymi), które później pełnią rolę reprezentantów STACO w swo- ich krajach. Dobrym przykładem może być tutaj Bułgaria. UDZIAŁ W PROJEKTACH (wybrane przykłady): Czas przyszïy – Parking Targów Kielce, STACO Polska konsekwentnie realizuje zamierzenia inwestycyjne – Stadion Narodowy w Warszawie, – ostatnie przykłady to: modernizacja linii produkcyjnych (w efekcie – Wiaty przystankowe w Warszawie, zwiększono wydajność, zredukowano hałas i poziom odpadów tech- – Przebudowa statku w Belgii, nologicznych), zakup kolejnej wypalarki, wymiana wymienników – Połączenie realizowane lekkim transportem szynowym cieplnych w ocynkowni i spalinowych wózków widłowych na aku- w Holandii, mulatorowe. – Budynek biurowy, pomost na wrotach śluzy, – Planujemy zwiększenie mocy wytwórczych i ich automatyzację (np. dworce kolejowe, platforma przeładunkowa (Holandia), zgrzewanie oporowe eliminuje pracę ręczną), modernizację produkcji – Wieża widokowa w Belgii, krat wciskanych, standaryzację wytwarzanych produktów oraz wdroże- – Muzeum Lotnictwa w Anglii, nie nowego wspólnego systemu informatycznego (ERP) w ramach całej – Sala koncertowa w Holandii, Grupy, co przyczyni się do szybszej obsługi klienta, zwiększy wydajność – Centrum Treningowe w Bułgarii. i skróci czas realizacji zamówień – informuje dyrektor fi rmy. – Obiekt radiokomunikacyjny w Bułgarii. Szef fi rmy z wielką mocą wskazuje na świetnie zintegrowaną za- łogę, ponad 200-osobowy zespół znakomitych fachowców, silnie Istotnym wskaźnikiem obecności fi rmy na rynku jest członkowstwo zidentyfi kowanych z miejscem pracy. Toteż trudno się dziwić, że w licznych organizacjach samorządu gospodarczego: BCC, PIKS, Pol- fl uktuacja jest tu zjawiskiem niemal nieznanym. I choć być może pie- skim Towarzystwie Cynkowniczym, Polsko-Niemieckiej Izbie Prze- niądze nie są w życiu najważniejsze, to nie zdarzyło się w 25-leciu, mysłowo-Handlowej, Polsko-Rosyjskiej Izbie Handlowo-Przemy- aby nie trafi ły do pracowników fi rmy na czas. W cenie jest szacunek słowej czy Izbie Przemysłowo-Handlowej w Krakowie. i wzajemne zaufanie. Firma działa na niwie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), m.in. wspiera działalność Opery Krakowskiej, pomaga placówkom KALENDARIUM oświatowym, jest sponsorem I-ligowej drużyny piłki nożnej Puszcza Niepołomice. 22 maj 1989 r. – rozpoczęcie działalności przez fi rmę HMS (kraty profi lowane), 1993 r. – rozszerzenie portfolio o kraty wciskane, Lata 1997-1999 – budowa nowego zakładu w Niepołomicach, 2 styczeń 2000 r. – rozpoczęcie działalności w Niepołomicach, 2000 r. – uzupełnienie oferty o kraty zgrzewane, Lata 2007-2008 – rozbudowa przestrzeni biurowej oraz hali produkcyjnej, 1 październik 2008 r. – zmiana nazwy z HMS na STACO Polska, 23 grudzień 2011 r. – uzyskanie znaku CE na produkty, 22 maj 2014 r. – 25-lecie działalności fi rmy. STACO Polska Spółka z o.o. 32-005 Niepołomice, ul. Fabryczna 8 Tel. +48 12 281 3505, Faks +48 12 281 3333, E-mail: info@staco.pl www.staco.pl