Page 37 - Konstrukcje Stalowe Nr 126
P. 37
INFORMACJE Rys. 6. Mon taż me to dą prze su wu po dłuż ne go Mon taż mo stu klach (rys. 6). Kon struk cję za opa trzo no w dziób mon ta żo wy o dłu go ści 30 m (rys. 7). Ze wzglę du na gra nicz ne uwa run ko wa nia Kon struk cję prze su wa no przy po mo cy po zio - to po gra ficz ne i ukształ to wa nie osi mo stu mych pod no śni ków hy drau licz nych. Po moc - z eko no micz ne go punk tu wi dze nia był moż li - ni cze pod po ry w po lach P 5 /P 6 iP 4 /P 5 słu ży ły Rys. 7. Dziób mon ta żo wy przy mon ta żu me to dą wy do przy ję cia tyl ko mon taż me to dą na su wu tyl ko do mon ta żu kon struk cji sta lo wej i przed prze su wu po dłuż ne go wzdłuż ne go. Kon struk cja zo sta ła przy przy - be to no wa niem pły ty jezd nej zo sta ły usu nię te czół ku od stro ny miej sco wo ści Sli ven ce (rys. 8). W przę śle głów nym mię dzy uko śny - ła 87,0 m. Po za koń cze niu na su wu zo sta ły wstęp nie zmon to wa na na po moc ni czych pod - mi fi la ra mi za sto so wa no pod po ry mon ta żo we wy ko na ne fi la ry P 4 iP 5 . Uło że nia kon struk cji po rach mon ta żo wych. Prze suw na stę po wał w cza sie na su wa nia kon struk cji. Naj więk sza na ło ży skach do ko na no po za koń cze niu be to - po wstęp nym mon ta żu kon struk cji w 11 cy - dłu gość wspor ni ka pod czas na su wu wy no si - no wa nia pły ty jezd ni. Bu do wa mo stu nad do li na Loch kov jest przy kła dem in no wa cyj ne go spo so bu sztu ki bu do wy mo stów i uzy ska nia zwią za nej z tym moż li wo ści wzno sze nia ele ganc kich bu dow li mo sto wych. Wi dok mo stu od do łu po ka zu je rys. 9. Rys. 9. Wi dok od do łu zmon to wa ne go mo stu Loch kov Opra co wa no na pod sta wie Dipl.-Ing G. Dor rer „Talbrücke Loch kov Tsche chiens zwe ithöchste Brücke”, Stahl - Rys. 8. Prze bieg mon ta żu bau 10/2013, str. 715–719. 37 luty 2014 1(126)